Gratis bezorging in NL vanaf €50,-

Bestellen, Betalen, Verzenden, Retour

Bestellen & Verzenden

Bestellingen mits op voorraad worden in de regel binnen 48 uur geleverd. Indien artikelen niet op voorraad zijn wordt u per e-mail op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd of voortgang van uw order. Beschikbaarheid van de artikelen is afhankelijk van de voorraad in onze winkel of bij de fabrikant / leverancier.

  • Voor binnenlandse orders van 60,- of meer betaald u geen verzendkosten*. Orders minder dan 60,- betaald u eenmalig 3.95 Bestaat uw bestelling uit uitsluitend afgeprijsde artikelen dan geld de optie gratis verzending soms niet
  • Orders naar Belgie en Duitsland kosten 4,95 aan verzendkosten plus evt administratie kosten voor de gekozen betaalmethode
  • Overige EU landen en daarbuiten gelden andere tarieven welke in het afrekenmenu zichtbaar zijn voordat u afrekent
  • Bestelling binnen Nederland kunnen worden betaald via iDeal, Afterpay* (achteraf betalen), Creditcard, Paypal en andere. Voor verwerking van online betalingen maken wij gebruik van de diensten van MultiPaySafe payment provider. Bij Paypal betaling wordt alleen naar het door Paypal geautoriseerd adres verstuurd

Verzenden

Als u heeft gekozen voor aflevering door GLS pakketservice (www.gls-info.nl). Indien er niemand thuis is wordt het pakket aangeboden bij buren of er wordt een notitie achter gelaten. In deze notitie wordt aan de klant een keuze gelaten om een nieuwe bezorgdatum af te spreken of aan te geven het pakket op een GLS afhaalpunt op te halen. Via de tracking mail heeft u deze keuze mogelijkheid ook.

GLS haalt maandag t/m vrijdag bij ons de pakketten op en levert ze in de regel de volgende dag bij u af. Bestellingen op vrijdag opgehaald door GLS bij ons worden maandag geleverd. Bestellingen op zaterdag en zondag geplaatst worden dinsdag afgeleverd. Bestellingen naar Belgie en Duitsland doen er in de regel 1 a 2 dagen langer over.

Als u heeft gekozen voor PostNL heeft u zelf het aflevermoment en eventuele aanvullende service kunnen kiezen in het afrekenmenu. Via de mail die u ontvangt van PostNL of de PostNL App kunt u vervolgens uw zending volgen. PostNL levert van maandag tm zaterdag.

  • Wij versturen goederen naar het adres zoals aangegeven op de order, controleer dus goed uw adres gegevens daar verwerking van uw gegevens volledig automatisch plaats vind
  • U kunt bij het afrekenen ook kiezen voor afhalen in onze winkel in Eindhoven. Indien u daarvoor kiest betaald u geen administratiekosten en/of verzendkosten en kunt u in het afrekenmenu kiezen voor betalen in de winkel

 

* Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay / Riverty. AfterPay / Riverty voert voor emmenmode.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij emmenmode.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay / Riverty. Bent u al bekend bij AfterPay / Riverty kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay / Riverty een gegevenscontrole uit. AfterPay / Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay / Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay / Riverty website

BuySmart

Emmen schoenen maakt gebruik van BuySmart van de Feedback Company. Klanten die winkelen bij een BuySmart aangesloten shop zijn altijd beschermd! Wil jij dus niet voor verrassingen komen te staan? Shop dan bij ons. Met BuySmart winkelt u 100% veilig.

Meld schade of diefstal zo snel mogelijk
Heeft u een bestelling niet ontvangen of is jouw aankoop incompleet? Maak hier dan zo snel mogelijk melding van bij ons. Wij ondernemen vervolgens direct voor actie. We doen onderzoek en nemen contact op met de vervoerder die u bestelling moest of heeft bezorgt in ons geval is dit PostNL of GLS Mocht dit geen resultaat opleveren dan geven wij dit aan u door. Vervolgens kunt u via de website van Feedback Company een schadeformulier invullen en bewijsstukken aanleveren zij nemen vervolgens uw claim in behandeling

Stuur het schadeformulier en evt. bewijsstukken op
Om de claim in behandeling te kunnen nemen is het van belang dat Feedback Company een volledig beeld krijgen van de claim. U kunt uw claim nu direct online indienen bij de Feedback Company via het claimformulier Niet helemaal zeker of uw claim in aanmerking komt? Neem dan contact op met de support afdeling van de Feedback Company op telefoonnr +31 (0)85 27 363 20, zij helpen u graag verder met het behandelen van uw claim.

Is alles correct dan ontvangt u van de Feedback Company de aankoopwaarde terug

Ruilen & Retour informatie

U bent de uiteindelijke jury welke bepaald of het door u bestelde artikel aan uw verwachtingen voldoet. Probeer het artikel uit of ze passen en aan uw behoefte voldoen. Bent u niet tevreden? Stuur dan het artikel retour voor ruiling of restitutie. (artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst door u bij ons retour te zijn). Klant betaalt en draagt risico voor retourzending. zorg dat er bij de retourzending een volledig ingevuld retourformulier zit anders kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen met als gevolg dat er géén geld teruggestort kan worden.
 
Bij vergoeding / creditering worden de eventueel betaalde verzendkosten ook vergoed*. Geldt alleen voor binnenlandse zendingen.
Terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als u betaald heeft bij creditcard of paypal ontvangt u het geld terug op uw creditcard of paypal account / rekening.
 
Terugbetaling vindt uiterlijk 5 - 10 dagen na ontvangst van uw retourzending plaats.
Zorg ervoor dat de goederen retour worden gestuurd in dezelfde staat als waarin u de goederen heeft ontvangen.
Stuur retourzendingen met bijgevoegd volleding ingevuld retourformulier naar:
 
Emmen schoenen
Winkelcentrum Woensel 12
5625 AA Eindhoven
Nederland, Europa
 
Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd.
Geen retourformulier ontvangen? geef dan op de order kopie aan waarom u het artikel terug stuurt en wat er met uw retourzending moet gebeuren
 
RUILEN? kijk dan snel op onze website en bestel de nieuwe maat, kleur of artikel. Voorraad op onze website is live en kan elk moment wijzigen. Daarom kunnen wij niet reserveren tot dat een artikel retour is ontvangen.
 
UITZONDERINGEN; In de volgende gevallen komen artikelen niet in aanmerking voor retour mogelijkheid of creditering;
 
  • gedragen of beschadigde artikelen
  • artikelen welke niet meer in de orginele verpakking zijn teruggestuurd (alle artikelen worden met de originele verpakking naar u opgestuurd)
  • artikelen waarbij de labels of stikkers zijn verwijdert of opnieuw zijn aangebracht
  • onderhoudsmiddelen, sokken, sieraden, handschoenen, facemasks, ondergoed, mutsen en sjaals